Koirat24.fi - Myyntipalsta

Huijaukset

Yleinen koirakeskustelu - tämä on oikea paikka keskustella koirastasi. Kerro koirastasi tai keskustele mistä tahansa koiriin liittyvästä.

Valvoja: Nuuskamuikkunen

Huijaukset

ViestiKirjoittaja carola1960 » To Heinä 08, 2010 11:51 am

Ilmoitus ilmaisista englanninbulldogin pennuista on silkka huijausta! Ovat sekä Keski-Suomessa että Itä-Suomessa (todellisuudessa Englannissa). Vai onko pentuja ollenkaan? Lähdin leikkiin mukaan katsoakseni miten huijaus toimii, sain koiran paperit (taisi kyllä olla ainakin kaksi eri koiraa ja kaksi eri kasvattajaa/omistajaa). Koira oli ilmainen, siitä piti vaan maksaa lentolippu Western Unionin kautta. Maksun yhteydessä piti ilmoittaa että siirto tehdään sukulaiselle... Olen kaksi kertaa jo ilmoittanut että ilmoitus on asiaton, vieläkin se esiintyy. Kuinka usein ilmoituksia tarkistetaan?
carola1960

Re: Huijaukset

ViestiKirjoittaja Paivi1969 » To Heinä 08, 2010 3:19 pm

Minulle kävi samoin, olin ostamassa Jackrusselin pentua, pennun piti olla Kalajoella, mut olikin yllättäen Englanissa ja rahat olisi pitänyt laittaa juuri mainitsemalla tavalla.
Paivi1969

Re: Huijaukset

ViestiKirjoittaja carola1960 » Ke Heinä 14, 2010 12:30 pm

Ja vieläkin ne ilmoitukset ilmaisista englanninbulldogin pennuista pyörii... välillä on kolme pentua, välillä neljä ja joskus jopa viisi. Jos on sama sähköpostiosoite jokaisessa, eikä jo silloin voisi päätellä että on khyse samasta huijauksesta??? Kuka valvoo ilmoitusten jättöä ja pääsyä sivuille?
carola1960

Paluu Yleinen koirakeskustelu