Koirat24.fi - Myyntipalsta

onko tietoa tästä koiramyyjästä?

Yleinen koirakeskustelu - tämä on oikea paikka keskustella koirastasi. Kerro koirastasi tai keskustele mistä tahansa koiriin liittyvästä.

Valvoja: Nuuskamuikkunen

onko tietoa tästä koiramyyjästä?

ViestiKirjoittaja koiraton » To Touko 13, 2010 4:33 pm

juulike/merr1958@gmail.com. Googlella löysin tältä myyjältä pari myynti-ilmoitusta. Onko huijari vai asiallinen koiramyyjä?
koiraton

Re: onko tietoa tästä koiramyyjästä?

ViestiKirjoittaja Kirsu » Pe Touko 14, 2010 8:52 am

Ei ole tietoa, mutta itse jättäisin välistä sen perusteella, ettei ilmoita nimeään ja muutenkin varsin niukasti kertoo taustoista. Jokainen itseään kunnioittava koirankasvattaja toimii minun mielestä oikealla nimellään, vaikka ollaankin netissä. Koirat eri rotuisia ja onkohan ulkomailta peräisin? Mutta ehkä hän vastaa tähän itse, jos lukee tätä..
Kirsu

ViestiKirjoittaja piia » Ma Heinä 19, 2010 4:56 pm

selvästi on joko pentutehtailija tai sitten ostaa pentuja virosta tai muualta ja myy täällä. kaikki koirat erirotuisia jne. ei kannata ostaa hämäräpentua!
piia

ViestiKirjoittaja piia » Ma Heinä 19, 2010 4:59 pm

vielä sen verran että itselläni on kokemusta hänestä kyselin pennuista ja sanoi että pennut on virossa mutta voi tuoda helsinkiin. eli tehtailija arvatenkin. ja kyseli ihmeellisiä kysymyksiä kuten että olenko kristitty? mitenköhän se vaikuttaa koiran kasvatukseen-.-
piia

ViestiKirjoittaja Fundeeraaja » Su Joulu 12, 2010 3:27 pm

Itse olin reilu viikko sitten kyseiseen henkilöön yhteydessä ja homma jatkuu. Suosittelen ihmisiä pysymään erossa moisesta. Minultakin kyseli samat, olenko kristitty sun muuta.
Fundeeraaja

ViestiKirjoittaja talvi » La Tammi 08, 2011 5:17 pm

On tosiaan niin, että kuulin myös tarinan Suomalaisesta myyjästä joka möi pentuja ja
vaihtoi pennun luovutus paikkaa milloin mistäkin syystä (eli hänen kotiinsakaan ei
voinut jostain syystä mennä) ja lopulta ei kuulunut papereita ja kävi ilmi,että
koira olikin Virosta joltain toiselta peräisin(joka kai kuitenkin oli `asiallinen`
kasvattaja.
Eli ottakaa selvää heti pennun vanhemmista ja koko viralliset kennelnimet
ja tutkikaa löytyykö Koiranetin jalostustietokannasta ja sama koskee ulkolaista koiraa,
Onko terveystutkittu virallisesti vai onko vain "ei ole ollut mitään terveysongelmia",
ja ottakaa selvää rodunterveystilanteesta jne.
Kasvattaja jonka mielestä "ei paljon ongelmia ole" ei vastaa mielestäni totuutta
nykypäivänä, ja korvaako kasvattaja vai ei jos jotain ilmenee, raastupaan ei
kukaan jaksa mennä noista.
talvi

Paluu Yleinen koirakeskustelu