Koirat24.fi - Myyntipalsta

Selvät huijausilmoitukset

Yleinen koirakeskustelu - tämä on oikea paikka keskustella koirastasi. Kerro koirastasi tai keskustele mistä tahansa koiriin liittyvästä.

Valvoja: Nuuskamuikkunen

Selvät huijausilmoitukset

ViestiKirjoittaja Henkka77 » Ti Huhti 13, 2010 1:17 pm

Eikö kukaan noteeraa noita Google Kääntäjällä väsättyjä selviä huijausilmotuksia ja poista niitä???
Tuolla tarjotaan Chihuahuan pentuja naurettavasti käännetyllä suomenkielellä, en tiedä mikä tyyppi noita myy mutta poistaa nuo pitäisi!
ÄLKÄÄ MENKÖ AINAKAAN OTTAMAAN YHTEYTTÄ MOISEEN!!!
Henkka77

Re: Selvät huijausilmoitukset

ViestiKirjoittaja Nuuskamuikkunen » La Huhti 17, 2010 7:15 pm

Henkka,
Kyllä niitä noteerataan ja poistetaan myyntipalstalta yhtenään. Saman henkilön on melko vaikea lisätä kyseisen laista ilmoitusta montaa kertaa, koska ne käyttäjät laitetaan käyttökieltoon. Valitettavasti yrittäjiä riittää monia, lähes kaikki ulkomailta. Osa maista (esim. Afrikan maat) on blokattu koko sivuilta kokonaan tämän vuoksi.

- jokaisen ilmoituksen yhteydessä on linkki "Onko tämä asiaton ilmoitus?". Sitä klikkaamalla viesti merkataan kyseenalaiseksi ja se osataan poistaa. Toivon että sitä käytetään aina kun on syytä.

- olen samaa mieltä, missään tapauksessa huonolla suomella kirjoitettuun, epämääräiseen myynti-ilmoitukseen ei tule vastata. Asiallinen ilmoittaja kertoo nimensä ja olennaiset tiedot koirasta selvästi.
Nuuskamuikkunen
Site Admin

ViestiKirjoittaja marjaterttu » Ti Loka 12, 2010 5:49 pm

Henkka on huhtikuun 13 pvnä 2010 kirjoittanut Goglella käänetyistä chihuahua pentuja koskevasta ilmoituksesta. En tiedä, ovatko nämä samat edelleen tarjolla: Telu Chihuahua Pentuja (Keski-Suomi) ja (Pohjois-Suomi). Pennut (Daisy ja Cruz) ovat kuulema tilapäisesti nyt Sveitsissä ja pitovaikeuksien vuoksi annetaan lentorahtia vataan rakastavaan kotin jne.. Sähköpostikirjeenvaihtoa käy Englanniksi Luis / Rikardo Ferdandes. Rahat tulisi lähettää
ilmoitettujen välittäjätahojen kautta ja tietenkään pentuja ei koskaan tule. Nämä ilmoitukset ovat edelleen esillä!
marjaterttu

ViestiKirjoittaja tiinamari67 » Ma Marras 22, 2010 10:26 am

Olen tutkaillut koirailmoituksia useammasta saitista ja ihan uhallani ottanut yhteyttä noihin kummiin ilmoituksiin.Olen löytänyt niitä useita kymmeniä erirotuisten koirien kohdalla.Ranskanbulldoggi tuntuu olevan yksi suosituimmista.Olen harkinnut jopa yhteyden ottoa poliisiin.On aika harmillista jos on etsinyt pentua pitkään ja törmää moiseen ilmoitukseen.Jotkut niistä ovat jopa niin hyvin kirjoitettuja ettei huijausta ihan heti tajua.
tiinamari67

Paluu Yleinen koirakeskustelu