Koirat24.fi - Myyntipalsta

Miksi koirani ei leimaistu minuun?

Tänne voit kirjoittaa erityisesti, jos olet uusi koiran omistaja. Keskustele koiran hankinnasta ja koiraharrastuksesta.

Valvoja: Nuuskamuikkunen

Miksi koirani ei leimaistu minuun?

ViestiKirjoittaja Janika » Pe Tammi 07, 2011 5:34 pm

Hei! Minulla on ollut nyt muutaman kuukauden ajan oma koira. Pitkäkarvainen collie. Pentu on nyt noin 4 kuukautta vanha. Minusta tuntuu siltä, että koirani ei piittää minusta ollenkaan. Jos tulen ystäväni kanssa meille, koirani juoksee samantien häntäheiluen ystäväni luokse, ja loikkii innoissaan häntä vasten. Minua se ei edes tule moikkaamaan. Ja jos ystäväni sanoo koiralleni jotain, koiran häntä alkaa heti vispata ja sen korvat menevät luimuun. Mutta minun sanoessani koiralleni jotain, se ei edes reagoi. Ehkä vilkaisee minua pää kallellaan, ja keskittyy taas samantien antamaan kaiken huomionsa ystävälleni. Tunnen kamalaa mustasukkaisuutta ystävääni kohtaa. Koirani on minulle todella tärkeä ja rakas. Luulen, että koira pitää minua vain sen ruokkijana ja ulkoiluttajana. En tiedä, onko sillä mitään "tunteita" minua kohtaan ..
Janika

Re: Miksi koirani ei leimaistu minuun?

ViestiKirjoittaja Maajoliini » Ke Elo 24, 2011 6:49 pm

Oletko viettäny aikaa mahdollisimman paljon pennun kanssa kaksistaan, ja näyttänyt tilanteessa kuin tilanteessa,että sinuun voi luottaa? Voithan kokeilla välillä antaa pennulle ihan vain yllätyksenä makupalan jos se edes vilkaiseekaan sinuun. Satunnaiset "yllärit" pitää sut mielenkiintoisena..kokeile!
Maajoliini

Paluu Ensimmäinen koira ja yleiset kysymykset